آموزش تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

همه چیز درباره تولید محتوا

آموزش تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

همه چیز درباره تولید محتوا

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله ، ما همه چیز در مورد تولید محتوا از استراتژی تا تجزیه و تحلیل محتوا را به شما آموزش داده ایم و شما را با تولید بهترین نوع محتوا آشنا می کنیم.

راستش را بخواهید ، من به عنوان نویسنده این متن ، به سختی می خواهم بگویم تولید محتوای با کیفیت در سال 2021 چقدر مهم و مهم است.

اهمیتی که روز به روز در حال افزایش است. همچنین ، در سال آینده حرکت به جلو برای بسیاری از مشاغل و سایت های اینترنتی به اولویت تبدیل خواهد شد. میدونی چرا؟

بگذارید کمی زودتر به شما بگویم ، زمانی که دنیای صنعت تحت سلطه فعالیتهای انسانی بود و همه مجبور بودند مطابق نیاز صاحبان سرمایه کار کنند ، تحصیل کنند و زندگی کنند. و به طور کلی پیوستن آنها به یک طبقه بالاتر و یک طبقه مرفه تر امکان پذیر نبود. اما دنیای جدیدی که ما در آن زندگی می کنیم با آنچه شما تصور می کنید بسیار متفاوت است.

آژانس تولید محتوا با انجام خدمات تولید محتوا به شما کمک می کنند تا به راحتی بتوانید محصولات خود را به دیگران معرفی کنید.برای آشنایی با روند کار این آژانس های باقی مقاله را مطالعه کنید.

با تکیه بر دانش ، اهمیت کشف اطلاعات ، استفاده به روز از آنها و همچنین داشتن دنیای ارتباطات و ویژگی های بی پایان اینترنت ، ما را قادر به رشد و توسعه تجارت خود کرده است.

خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد؛ اما یکی از اصلی ترین یا بهترین راه های موفقیت در سال بیستم قرن بیست و یکم توجه به چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب است. شما می دانید که مهمترین راه برقراری ارتباط با این موضوع تولید محتوای با کیفیت است. پس از آن است که مخاطبان صاحبان مشاغل را بهتر می شناسند و اعتماد بیشتری به آنها پیدا می کنند.

اگر شما هم می خواهید با سفارش تولید محتوا یا کسب مهارت برای انجام این کار با مخاطبان خود در ارتباط باشید ، ادامه مطلب را بخوانید تا با دقت بیشتری بخوانید زیرا آنچه گفته می شود می تواند تفاوت زیادی در ظاهر شما ایجاد کند.

اما ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم: تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا فرآیند تولید ایده های موضوعی است که مورد توجه خریداران شما قرار می گیرد. می توانید درباره آن ایده ها محتوای نوشتاری یا تصویری ایجاد کنید. همچنین از آن اطلاعات الگوهای وبلاگ ، ویدئو ، اینفوگرافیک یا سایر الگوها را ایجاد کنید.

تعریف تولید محتوا

این ویدئو یک داستان کوتاه را برای تعریف تولید محتوا تعریف می کند ، توصیه می کنم با دقت گوش دهید:

نمایشگر ویدیو


1. چرا باید تولید محتوا را جدی بگیرید؟

محتوا قسمت بزرگی از زندگی روزمره شماست. اجتناب از آن دشوار بود. اما چرا به دنبال آن هستید؟ محتوا به ما اطلاع می دهد ، به سالات ما پاسخ می دهد ، ما را سرگرم می کند ، لبخند می زند ، ما را در تصمیم گیری راهنمایی می کند و ...

محتوا به شما کمک می کند تا مشتری ها را به خود جلب کرده و مخاطبان خود را خوشحال کنید. همچنین می توانید بازدیدکنندگان جدیدی به سایت خود وارد کنید. در آخر ، برای شرکت خود درآمد کسب کنید. بهتر است بگوییم اگر محتوا تولید نکنید ، عقب می افتید.

شما باید صریحاً به یک سوال پاسخ دهید. مخاطب می خواهید یا نه؟

آیا باید تولید محتوا را جدی بگیرید؟

اگر بخواهید ، دیگر کاری برای انجام کار باقی نمانده است ، دست به کار شوید و محتوای قوی تولید کنید. من نمی دانم یا شاید خیلی مهم نیست که بدانید هدف شما برای جذب مخاطب چیست ، مهم نیست که می خواهید خدمات و کالاهای خود را تبلیغ کنید یا ایده خود را منتشر کنید. در هر صورت ، شما باید مخاطبان را به سایت خود برسانید و مطمئن شوید که آنها با اکراه آنجا را ترک می کنند ، در این زمان است که هدف شما محقق خواهد شد.

اهداف محتوا را انتخاب کنید

برای تولید محتوا ، مانند یک کمپین بازاریابی سنتی ، استراتژی محتوای شما باید مطابق با اهداف بازاریابی شما باشد (که باید یکی از اهداف شرکت شما باشد). تا زمانی که اهداف شما هوشمند باشد ، می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما جذب کند تا درآمد بیشتری کسب کند. یک نمونه از این نوع اهداف ، افزایش 25 درصدی بازدید وبلاگ ارگانیک در سه ماهه بعدی است.

پس از روشن شدن این مسئله ، هر قطعه ایجاد شده باید مطابق با هدف شما باشد و به نتیجه مطلوب شما کمک کند. به طور کلی بهتر است ابتدا از اهداف خود شروع کنید و سپس محتوای خود را تولید کنید.

خریدار پرسونا

ساختن یک استراتژی محتوا فراتر از این است که فقط به این فکر کنید که می خواهید چه نوع محتوایی ایجاد کنید. ابتدا باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید ، چگونه می خواهید با آنها صحبت کنید و کجا آنها را پیدا خواهید کرد. در وهله اول کلید موفقیت در تولید محتوا این است که هر خواننده احساس کند شما مستقیم و شخصی با او صحبت می کنید.

تنها راه انجام این کار صمیمیت با بازدیدکنندگان و مشتریان است. شما باید آنها را به عنوان یک دوست قدیمی بشناسید. شما باید از موانع ، نقاط درد ، چالش ها و ترس ها آگاه باشید. به همین ترتیب می توانید بهترین نتیجه ممکن ، راه حل رویایی و بزرگترین تخیلات آنها را درک کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که در حال بازاریابی برای افرادی هستید که می خواهند احساس ارتباط کنند. در حالت ایده آل ، شما کسی را که از وب سایت شما بازدید می کند می شناسید و می توانید مستقیماً با او صحبت کنید ، اما نمی توانید این کار را انجام دهید. به نظر شما راه حل چیست؟ شما باید یک شخصیت خریدار ایجاد کنید.

در تولید محتوا ، آنچه مهم است این است که شخصیت خریدار شما شخصی باشد که می خواهید با محتوای خود به او دسترسی پیدا کنید. این شخصیت نیمه داستانی به عنوان نماینده مخاطبان هدف شما ، افرادی که به احتمال زیاد از پیام شما بهره مند می شوند و مشتری می شوند ، عمل می کند.

ایجاد شخصیت خریدار نیاز به کمی تحقیق ، برخی حدس ها و ترفندها دارد. اما نتیجه نهایی یک تصویر واضح از شخصی است که می خواهید به بازار عرضه کنید و شخصی که با خوشحالی از مطالب شما استفاده می کند.

به خریدار اعتماد کنید

اگر تا به حال سردرد داشته اید ، اولین کاری که احتمالاً انجام داده اید این بوده است که علت را پیدا کنید. ممکن است کمبود آب بدن داشته باشید یا کافئین نداشته باشید و یا بیمار باشید. پس از تشخیص مشکل ، به سراغ راه حل هایی مانند نوشیدن مقداری آب ، مصرف اسپرسو یا مصرف دارو می روید.

سرانجام شما بین راه حل ها تصمیم می گیرید: Evian (مارک معروف آب معدنی) یا شیر آب؟ استارباکس یا قهوه Peet؟ آلو یا تیلنول؟ امیدوارم سردردتان فروکش کند و بتوانید روز خود را پشت سر بگذارید.

این نمایشی از سفر خریدار در تولید محتوا است. هر یک از دیدگاه های شما راهی را برای دستیابی به راه حل دنبال می کند که شامل مراحل آگاهی ، توجه و تصمیم گیری است. اما هر یک از دیدگاه های شما در قسمت های جداگانه ای از سفر است. بنابراین ، مهم است که در هر مرحله از محتوای خود برای جذابیت استفاده کنید.

با تولید محتوا برای هر مرحله از سفر خریدار ، اطمینان حاصل می کنید که هیچ بازدید کننده ای شکاف ها را مشاهده نمی کند. و هر کسی که به وب سایت شما مراجعه کند احساس می کند که اطلاعات مرتبط و مفیدی را دریافت می کند.

منبع

https://www.brafton.com/content-creation/

 

 

  • حسن زمانی
  • ۰
  • ۰

سازندگان محتوا همیشه در تلاشند تا بهترین نوع محتوا را تولید و ارائه دهند. هدف اصلی آنها از تولید محتوای با کیفیت خوب ، جلب رضایت مخاطب است.

یک اصل مهم و انکار ناپذیر در بازاریابی محتوا ، نیاز به در نظر گرفتن نیازهای مخاطبان و پاسخگویی به نیازهای آنها به بهترین شکل ممکن است.

در این راستا ، هنگام تولید محتوا به تکنیک های SEO و اجرای کامل آنها توجه زیادی می شود.

اما مهمترین و اصلی ترین موضوعی که باید در تولید محتوای خوب مورد توجه قرار گیرد مشتری و خواسته های وی است.

نظرات و مقالات مختلفی در مورد ویژگی ها و ویژگی های یک محتوای خوب در فضای وب وجود دارد و از منظرهای مختلف به این موضوع پرداخته شده است.

یکی از مقالات کاربردی در این زمینه مقاله منتشر شده توسط آن هندلی ، نویسنده کتاب همه نویسندگان من ، در وبلاگ شخصی وی است.

مطالب خوب

در این مقاله ، آن هندلی به نکات مفیدی در زمینه تولید محتوا اشاره کرده است که در زیر توضیح داده خواهد شد.

نویسنده ابتدا اشاره می کند که نوشتن ستون فقرات و پایه و اساس هر نوع محتوایی است. به همین دلیل کلمات و نحوه استفاده از آنها در محتوا بسیار مهم هستند.

1. محتوای خوب سوالات خواننده را پیش بینی و پاسخ می دهد
مخاطبان فقط برای کسب دانش یا اطلاعات در یک زمینه خاص از وبلاگ بازدید می کنند و انتظار دارند که به سوالات آنها به بهترین شکل پاسخ داده شود.

هنگام نوشتن ، نویسنده باید مطالب را از جنبه ها و دیدگاه های مختلف بررسی کند و به س questionsالاتی که ممکن است در ذهن مخاطب ایجاد شود پاسخ دهد.

اگر مطالب کامل و جامع نباشد و ابهامات مخاطبان به طور کامل برطرف نشود ، رضایت آنها جلب نمی شود.

۲. محتوای خوب به داده های معتبر متکی است
درست است که هر نویسنده سبک و سیاق خود را در نوشتن دارد ، اما تکیه بر داده های معتبر باعث اعتبار بیشتر محتوا برای مخاطب و اعتبار ارائه شده خواهد شد.

بنابراین ، برای تولید محتوای خوب ، مراجعه به منابع معتبر در نوشته ها ضروری است.

مطالب خوب

3. محتوای خوب مانند یک آموزش خوب است
محتوای خوب ، محتوا و مفاهیم را به بهترین شکل ممکن برای مخاطب توضیح می دهد و باعث می شود مفهوم توسط خواننده هرچه واضحتر درک شود.

بنابراین لازم است تولید محتوا را نوعی آموزش و آموزش بدانیم تا میزان یادگیری به حداکثر برسد و مخاطب از آن لذت ببرد.

4. محتوای خوب یک داستان کامل را روایت می کند
محتوای خوب ، مانند یک داستان جذاب ، از هر زاویه و منظر به بررسی موضوعات می پردازد. در غیر این صورت ، نوشتار به یک تحلیل ژورنالیستی یک طرفه تبدیل می شود.

اگر مطالب کامل و جامع نباشد ، مخاطب ترغیب نمی شود و راضی نخواهد بود.

5. محتوای خوب همراه با بازنویسی است
بازنویسی مهمترین مرحله در تولید محتوای خوب است.

نوشتن مشکل است ، اما بازنویسی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مارک تواین می گوید: "نوشتن آسان است ، تنها کاری که باید انجام دهید نوشتن کلمات اشتباه است."

برای تولید محتوای خوب ، باید در مرحله بازنویسی عملکرد خوبی داشته باشید.

مطالب خوب

6. مطالب خوب مانند ریاضیات و جبر
محتوای خوب دارای ساختار و منطق است. در واقع وظیفه نویسنده این است که مفاهیم و اطلاعات را با ساختار و منطقی روشن به محتوا تبدیل کند که مخاطب بتواند به راحتی آن را درک و درک کند. در غیر این صورت خواننده موضوع و مطالب را نمی فهمد.

این ویژگی همان درس ریاضی و جبر است که درک و تمرین آنها را با تمرین زیاد به افراد امکان پذیر می کند.

  • حسن زمانی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم ابتدا تعریف یک متخصص تولید محتوا را به شما ارائه دهیم و سپس به شما خواهیم گفت که چگونه یک متخصص محتوای حرفه ای شوید.

یک متخصص در این زمینه باید چه مهارت هایی داشته باشد؟ و چگونه می تواند بر کار تولیدکنندگان محتوا نظارت کند؟

و اگر یک متخصص تولید محتوا هستید ، چگونه و از کجا می توانید شغل پیدا کنید؟

حتی اگر صاحب مشاغل باشید ، به شما خواهیم گفت که یک متخصص محتوا را برای سایت خود کجا پیدا کنید و در مورد حقوق متخصص محتوا صحبت خواهیم کرد.

پس با ما همراه باشید.

متخصص تولید محتوا چیست؟
کارشناسان تولید محتوا معمولاً در شرکت های بزرگ کار می کنند.

به این دلیل که در این شرکت ها به دلیل تعداد زیاد مخاطبان و نیاز به تعداد زیادی از تولیدکنندگان محتوا ، شخصی برای نظارت بر کار تولیدکنندگان محتوا استخدام می شود.

خود متخصصان محتوا باید در نوشتن محتوا خبره باشند ، دقیقاً بدانند مخاطب به چه چیزهایی احتیاج دارد و چارچوب مناسبی را برای خالق محتوا ایجاد کنند.

تا بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. یک متخصص تولید محتوا همچنین باید در اصول سئو مهارت داشته باشد و بر کار سئو نظارت داشته باشد.

یک متخصص تولید محتوا چه کاری باید انجام دهد؟

شخصی که محتوا را تولید می کند قبل از هر چیز باید وظیفه شناس باشد. او باید کار خود را خیلی دقیق و وسواسی انجام دهد. و نتیجه کار او را صد در صد بپذیرید.

یکی از کارهایی که باید انجام دهد این است که محتوا را به حق تولیدکننده محتوا برسانید.

مسئول تولید محتوا باید دلسوز باشد و به عنوان مربی و راهنمای مراقب در کنار تولیدکنندگان محتوا باشد.

و به آنها بگویید که چه کاری باید انجام دهند ، تا بتوانند در کنار کارشناسان محتوا از این تجربه بیاموزند و نتایج را برای کارفرما مناسب کنند.

نقش یک متخصص محتوا مانند نقش یک کاپیتان در یک زمین فوتبال است ، جایی که باید به بازیکنان نکاتی داده شود تا بهترین نتیجه را بگیرند.

وظایف متخصص
یک متخصص تولید محتوا وظایف مختلفی را بر عهده دارد که موارد زیر بخشی از آنهاست.

محتوای پست ها را کنترل کنید.
نظارت به این معنی است که شخصی که محتوا را تولید می کند حق ندارد از هر کجا محتوا را کپی کند. این بزرگترین اشتباهی است که می تواند اتفاق بیفتد و مهمترین کاری که یک متخصص انجام می دهد مقابله با این تخلفات است.
مشکلات هجی را می داند و می تواند آنها را حل کند ، مانند نقاط ، فاصله ، ویرگول و غیره.
سئو را دنبال کنید ، قبل از اینکه خودش این کار را انجام دهد ، تولید کننده محتوا یا کارشناس سئو باید این کار را برای او انجام دهد و کار او نوشتن شرح وظایف برای آنها است.
ویژگی های یک متخصص تولید محتوا
یکی از کاربردی ترین و تخصصی ترین مشاغلی که می تواند در زمینه ارتباط از راه دور مورد استفاده قرار گیرد ، تهیه و تولید محتوا برای سایت های اینترنتی است. همانطور که می دانیم ، برای بارگذاری محتوا و انتشار هر مقاله یا موضوعی در وب سایت ، یک متخصص تولید محتوا موضوع را به صورت متن ، تصویر ، محتوای صوتی یا گرافیکی در سایت برای مخاطبان و کاربران برای موضوعات بارگذاری می کند. به مورد جستجوی خود دسترسی داشته باشید.
استخدام یک فرد متخصص یا افراد برای تولید محتوا دارای ویژگی های خاصی است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

1- ابتدا آموزش ببینید
آموزش برای پیشرفت سریعتر بسیار مهم است. شخصی که آموزش می بیند تصمیم گرفته است که چرخ را دوباره نسازد و از تجربیات دیگران استفاده کند. بنابراین یاد بگیرید.

این آموزشها را می توانید به روشهای مختلف ، مثلاً از طریق آموزشهای آنلاین یا حضور در کلاسها و کلاسهای حضوری دریافت کنید.

همچنین می توانید نوشته های افرادی را که در این زمینه برای پیشرفت کار می کنند بخوانید و از آنها الگو بگیرید.

مدل سازی از افراد حرفه ای یکی از سریعترین و مثرترین روشها برای یادگیری است.

2- تمرین کنید
پس از یادگیری مهارت جدید ، باید آن را بارها و بارها تمرین کنید. چند شغل کم درآمد را بپذیرید و آنها را انجام دهید.

مراحل را بارها و بارها در ذهن خود مرور کنید ، تا ملکه ذهن خود شوید.

تحقیقات نشان داده است کسانی که مهارت جدیدی می آموزند می توانند مسیرهای عصبی را از طریق ذهن ایجاد کنند. تمام مراحل و اصول نوشتن را برای خود مرور کنید.

3- حرفه ای شوید
بعد از آموزش و تمرین کم کم حرفه ای می شوید ، در ابتدا کار کمی سخت است ، اما هرچه زمان می گذرد حرفه ای تر می شوید و این کار را سریعتر یاد می گیرید.

4- داشتن دانش و اطلاعات کافی
یک متخصص تولید محتوا باید بتواند بهترین و م mostثرترین محتوای ممکن را در یک موضوع مشخص متناسب با هدف انتشار آن موضوع ، مقاله ، تصویر یا صدا تولید کند. بنابراین انتظار می رود که متخصص تولید محتوا دانش گسترده ای در زمینه کاری خود داشته باشد و بتواند آنچه را که در ذهن او می گذرد بنویسد و به تصویر بکشد.

5- تسلط بر اصول نوشتن
یکی دیگر از ویژگی های مهم تولیدکننده محتوا تسلط وی بر اصول نوشتار و دستور زبان فارسی و توانایی ترجمه متون از زبان مرجع به فارسی است. گاهی لازم است برای تکمیل یک داستان به منابع دیگری غیر از منابع فارسی دسترسی داشته باشید ، بنابراین دانستن یک یا چند زبان برای متخصص تولید محتوا مزیت مهمی است.

6- آشنایی با الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجو
یک متخصص تولید محتوا باید با الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجو آشنا باشد ، بتواند کلمات کلیدی مرتبط با موضوعاتی را که به او ارائه می شود پیدا کند و آنها را با تراکم مناسب بر محتوای خود اعمال کند. رعایت اصول سئو و بهینه سازی محتوا ، محتوای تولید شده توسط موتورهای جستجو را با ارزش می کند و کاربران هدف را به سایت متصل می کند. بنابراین بدون نیاز به تبلیغات گسترده و صرف هزینه با رعایت اصول سئو می توانید تعداد زیادی کاربر را به خود جلب کنید.

7- منضبط و مسئول
از آنجا که ما در حال بررسی شغل یک متخصص تولید محتوا با دورکاری هستیم ، بهتر است توجه داشته باشیم که یک کارمند دورکار از نظم کار و مسئولیت بالایی برخوردار است و از وجدان کاری بالایی برخوردار است. بنابراین ، گرچه کارفرما از نظر جسمی در کنار او حضور ندارد ، اما او مسئولیت پذیرانه عمل می کند و رفتار بدی ندارد.

  • حسن زمانی