آموزش تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

همه چیز درباره تولید محتوا

آموزش تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

همه چیز درباره تولید محتوا

  • ۰
  • ۰

در این مقاله ، ما همه چیز در مورد تولید محتوا از استراتژی تا تجزیه و تحلیل محتوا را به شما آموزش داده ایم و شما را با تولید بهترین نوع محتوا آشنا می کنیم.

راستش را بخواهید ، من به عنوان نویسنده این متن ، به سختی می خواهم بگویم تولید محتوای با کیفیت در سال 2021 چقدر مهم و مهم است.

اهمیتی که روز به روز در حال افزایش است. همچنین ، در سال آینده حرکت به جلو برای بسیاری از مشاغل و سایت های اینترنتی به اولویت تبدیل خواهد شد. میدونی چرا؟

بگذارید کمی زودتر به شما بگویم ، زمانی که دنیای صنعت تحت سلطه فعالیتهای انسانی بود و همه مجبور بودند مطابق نیاز صاحبان سرمایه کار کنند ، تحصیل کنند و زندگی کنند. و به طور کلی پیوستن آنها به یک طبقه بالاتر و یک طبقه مرفه تر امکان پذیر نبود. اما دنیای جدیدی که ما در آن زندگی می کنیم با آنچه شما تصور می کنید بسیار متفاوت است.

آژانس تولید محتوا با انجام خدمات تولید محتوا به شما کمک می کنند تا به راحتی بتوانید محصولات خود را به دیگران معرفی کنید.برای آشنایی با روند کار این آژانس های باقی مقاله را مطالعه کنید.

با تکیه بر دانش ، اهمیت کشف اطلاعات ، استفاده به روز از آنها و همچنین داشتن دنیای ارتباطات و ویژگی های بی پایان اینترنت ، ما را قادر به رشد و توسعه تجارت خود کرده است.

خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد؛ اما یکی از اصلی ترین یا بهترین راه های موفقیت در سال بیستم قرن بیست و یکم توجه به چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب است. شما می دانید که مهمترین راه برقراری ارتباط با این موضوع تولید محتوای با کیفیت است. پس از آن است که مخاطبان صاحبان مشاغل را بهتر می شناسند و اعتماد بیشتری به آنها پیدا می کنند.

اگر شما هم می خواهید با سفارش تولید محتوا یا کسب مهارت برای انجام این کار با مخاطبان خود در ارتباط باشید ، ادامه مطلب را بخوانید تا با دقت بیشتری بخوانید زیرا آنچه گفته می شود می تواند تفاوت زیادی در ظاهر شما ایجاد کند.

اما ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم: تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا فرآیند تولید ایده های موضوعی است که مورد توجه خریداران شما قرار می گیرد. می توانید درباره آن ایده ها محتوای نوشتاری یا تصویری ایجاد کنید. همچنین از آن اطلاعات الگوهای وبلاگ ، ویدئو ، اینفوگرافیک یا سایر الگوها را ایجاد کنید.

تعریف تولید محتوا

این ویدئو یک داستان کوتاه را برای تعریف تولید محتوا تعریف می کند ، توصیه می کنم با دقت گوش دهید:

نمایشگر ویدیو


1. چرا باید تولید محتوا را جدی بگیرید؟

محتوا قسمت بزرگی از زندگی روزمره شماست. اجتناب از آن دشوار بود. اما چرا به دنبال آن هستید؟ محتوا به ما اطلاع می دهد ، به سالات ما پاسخ می دهد ، ما را سرگرم می کند ، لبخند می زند ، ما را در تصمیم گیری راهنمایی می کند و ...

محتوا به شما کمک می کند تا مشتری ها را به خود جلب کرده و مخاطبان خود را خوشحال کنید. همچنین می توانید بازدیدکنندگان جدیدی به سایت خود وارد کنید. در آخر ، برای شرکت خود درآمد کسب کنید. بهتر است بگوییم اگر محتوا تولید نکنید ، عقب می افتید.

شما باید صریحاً به یک سوال پاسخ دهید. مخاطب می خواهید یا نه؟

آیا باید تولید محتوا را جدی بگیرید؟

اگر بخواهید ، دیگر کاری برای انجام کار باقی نمانده است ، دست به کار شوید و محتوای قوی تولید کنید. من نمی دانم یا شاید خیلی مهم نیست که بدانید هدف شما برای جذب مخاطب چیست ، مهم نیست که می خواهید خدمات و کالاهای خود را تبلیغ کنید یا ایده خود را منتشر کنید. در هر صورت ، شما باید مخاطبان را به سایت خود برسانید و مطمئن شوید که آنها با اکراه آنجا را ترک می کنند ، در این زمان است که هدف شما محقق خواهد شد.

اهداف محتوا را انتخاب کنید

برای تولید محتوا ، مانند یک کمپین بازاریابی سنتی ، استراتژی محتوای شما باید مطابق با اهداف بازاریابی شما باشد (که باید یکی از اهداف شرکت شما باشد). تا زمانی که اهداف شما هوشمند باشد ، می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما جذب کند تا درآمد بیشتری کسب کند. یک نمونه از این نوع اهداف ، افزایش 25 درصدی بازدید وبلاگ ارگانیک در سه ماهه بعدی است.

پس از روشن شدن این مسئله ، هر قطعه ایجاد شده باید مطابق با هدف شما باشد و به نتیجه مطلوب شما کمک کند. به طور کلی بهتر است ابتدا از اهداف خود شروع کنید و سپس محتوای خود را تولید کنید.

خریدار پرسونا

ساختن یک استراتژی محتوا فراتر از این است که فقط به این فکر کنید که می خواهید چه نوع محتوایی ایجاد کنید. ابتدا باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید ، چگونه می خواهید با آنها صحبت کنید و کجا آنها را پیدا خواهید کرد. در وهله اول کلید موفقیت در تولید محتوا این است که هر خواننده احساس کند شما مستقیم و شخصی با او صحبت می کنید.

تنها راه انجام این کار صمیمیت با بازدیدکنندگان و مشتریان است. شما باید آنها را به عنوان یک دوست قدیمی بشناسید. شما باید از موانع ، نقاط درد ، چالش ها و ترس ها آگاه باشید. به همین ترتیب می توانید بهترین نتیجه ممکن ، راه حل رویایی و بزرگترین تخیلات آنها را درک کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که در حال بازاریابی برای افرادی هستید که می خواهند احساس ارتباط کنند. در حالت ایده آل ، شما کسی را که از وب سایت شما بازدید می کند می شناسید و می توانید مستقیماً با او صحبت کنید ، اما نمی توانید این کار را انجام دهید. به نظر شما راه حل چیست؟ شما باید یک شخصیت خریدار ایجاد کنید.

در تولید محتوا ، آنچه مهم است این است که شخصیت خریدار شما شخصی باشد که می خواهید با محتوای خود به او دسترسی پیدا کنید. این شخصیت نیمه داستانی به عنوان نماینده مخاطبان هدف شما ، افرادی که به احتمال زیاد از پیام شما بهره مند می شوند و مشتری می شوند ، عمل می کند.

ایجاد شخصیت خریدار نیاز به کمی تحقیق ، برخی حدس ها و ترفندها دارد. اما نتیجه نهایی یک تصویر واضح از شخصی است که می خواهید به بازار عرضه کنید و شخصی که با خوشحالی از مطالب شما استفاده می کند.

به خریدار اعتماد کنید

اگر تا به حال سردرد داشته اید ، اولین کاری که احتمالاً انجام داده اید این بوده است که علت را پیدا کنید. ممکن است کمبود آب بدن داشته باشید یا کافئین نداشته باشید و یا بیمار باشید. پس از تشخیص مشکل ، به سراغ راه حل هایی مانند نوشیدن مقداری آب ، مصرف اسپرسو یا مصرف دارو می روید.

سرانجام شما بین راه حل ها تصمیم می گیرید: Evian (مارک معروف آب معدنی) یا شیر آب؟ استارباکس یا قهوه Peet؟ آلو یا تیلنول؟ امیدوارم سردردتان فروکش کند و بتوانید روز خود را پشت سر بگذارید.

این نمایشی از سفر خریدار در تولید محتوا است. هر یک از دیدگاه های شما راهی را برای دستیابی به راه حل دنبال می کند که شامل مراحل آگاهی ، توجه و تصمیم گیری است. اما هر یک از دیدگاه های شما در قسمت های جداگانه ای از سفر است. بنابراین ، مهم است که در هر مرحله از محتوای خود برای جذابیت استفاده کنید.

با تولید محتوا برای هر مرحله از سفر خریدار ، اطمینان حاصل می کنید که هیچ بازدید کننده ای شکاف ها را مشاهده نمی کند. و هر کسی که به وب سایت شما مراجعه کند احساس می کند که اطلاعات مرتبط و مفیدی را دریافت می کند.

منبع

https://www.brafton.com/content-creation/

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی